lördag 4 oktober 2008

Stumpan växer så det knakar

Disa med familj kom och hälsade på i dag, det var trevligt. Vi åt lite mat tillsammans och fikade kanelbullar som det köpt. Sandra och jag hade bestämt att vi skulle ta en prom ner till stan och titta på mamma mia på bio. Den var jätte bra man blev glad fast jag fällde en lite tår med. Har att göra med en abba låt som jag förknippar med Disa när hon var liten. Sandra tyckte jätte mycket om den hon ska gå och se den en gång till. När bion var slut så gick vi på tant Anki och fröken Sara och fikade en grillmacka och kaffe.Sandra var lite skeptisk till mackan innan hon smakat men blev helförtjust i den när hon tagit en tugga. Sen gick vi hem och Sandra åkte hem också. Var på vippen att åka till Alnö men kunde hejda mig med nöd och näppe. En mysig dag med mina kära.


Inga kommentarer: