torsdag 13 augusti 2009

Semester 2009











Ja nu är det snart slut på min semester, och det känns väl sådär. Varken tråkigt eller hysteriskt glatt kan jag väl säga. Det ska bli ganska kul att träffa mina arbetskamrater och få börja träna och sköta mig lite bättre. Har left i en smörgåsvärld nu under min ledighet....inte bra!!!!!!!!!!!!alls.
Bilringarna har förvandlats till traktordäck. Men annars så har jag väl fått lite sol och blivit lite brun i allafall och jag ska inte klaga på vädret. Har varit i Bänkåsviken och glassat=)
Åkte till stugan en vecka och Sandra kom och hälsade på mig några dagar. Vi rensade och gjorde så fint på en del ställen i trädgården så det var jätteroligt måste jag säga.
Är så tacksam för hjälpen jag fick, och blir så taggad att fortsätta då. Har funderingar på att göra lite mera bekvämt och kanske köpa en tv och elaggregat så jag har nåt att fördriva tiden med när jag är ensam där. Men träffade ganska mycket folk som jag kände och sov hos Sandra E i tre nätter tror jag det blev.
Sov en natt hos Gunnel oxå.
Sandra och jag gjorde ett litet försök att vara sportiga och gick elljusspåret två gånger.
Min Sandra och jag åt surströmming som hon tagit med, det var gott!!!!!
Vi åt på pizzerian ett par gånger. Och mjukglass i efterrätt mumms!!!!!!!
I går var jag till Alnö och firade lillstumpan och lilltrölle dom fyller båda år samma dag.
I dag har syrran ringt och ska komma i morgon, hon åker med Cecilia hon ska åka till Sandra och vara över helgen till måndag. Det ska blir kul att träffa dem.
Imorgon fredag ska jag vara barnvakt åt Havanna det blir roligt=)
Sandra E kommer i kväll och ska sova hos mig i två nätter också. Kul med lite påhälsningar.

Inga kommentarer: