söndag 14 september 2008

Disa och Havanna hälsade på.

Jag fick lite på hälsning i veckan av Disa och Havanna, fick en så fin blom bukett från trädgården. De var här hela kvällen så jag fick gosa med lillstumpan. I går lördag var jag till Sandra och hjälpte henne lite, jag sov över där och vi drack lite god likör och eldade i öppna spisen. Åkte hem tidigt i morse för jag skulle baka lite bullar hade jag tänkt. I kväll ska Leffe, Jannike och Anna-Karin komma vi ska kolla på en gammal video film när barnen var små.
Den är så mysig att se på men man blir lite nostalgisk också. Dom är ju så gulliga. Ska laga lite pasta sås till veckans luncher och lite annat med. Sen ska jag bara slappa och läsa lasermannen. I morgon kommer Lena, det är alltid trevligt med besök av henne. Det är en så härlig människa!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: