söndag 23 november 2008

Barnvakt

Ja nu har jag varit barnvakt i två helger, och fått gullat och gosat med mitt lilla hjärta. Disa och Jonny har fått vara ute och roa sig lite tillsammans och det är ju roligt för dem. Det har varit så mysigt med lillgumman och även att få umgås med Disa och Jonny har varit( som alltid) trevligt för mig. Gick en promenad till petersvik, och det var lite vemodigt när jag såg platsen där Disa och jag låg och solade i sommar, nu var det bara kallt och grått. Men änderna ger inte upp, de är fortfarande kvar. Men det blir snart vår igen!!!!!!!!!!!!
Fick en sminkväska och ett presentkort på sminkrådgivning av Disa för att jag varit barnvakt.
Det ska bli kul men det är väl kanske ingen stor vits för jag blir nog inge bättre.
Men kul ändå, känns lite lyxigt faktiskt. Pratade med Cecilia på msn i kväll det var jätte roligt att höra lite från henne. Vi saknar henne så mycket. Vi hoppas på en jul med alla nästa år (tänk vad det ska bli kul) alla när och kära.



Inga kommentarer: