onsdag 26 november 2008

Leffe och jag gjorde advent

I kväll gjorde Leffe och jag advent, vi satte upp ljusstakar och adventsjärnan det blev så mysigt. Sandra kom igår och hjälpte mig att städa så det känns så himla skönt att ha fixat allt inför helgen.
Jag får besök på fredag så det blir härligt att bara sitta och mysa kanske med ett glas martini. När vi fixat allt kokade vi te och gjorde macka mums det var gott. Leffe hittade två par byxor i förrådet som han kunde ha, han har blivit så smal runt magen lill nutte. Nu ska jag bara göra lite fint ute på altan med enris och belysning så efter att jag gjort det så är allt klart.
Får se om vi går ut och partajar nåt i helgen. Sandra har fått låna min bil så hon skulle se om hon kunde plocka lite ris åt mig när hon är hemma. Det är ju mörkt när jag kommer hem och det är inte så kul att gå i skogen ensam tycker jag.

Inga kommentarer: