torsdag 1 januari 2009

Lite gruvsamt!!!

Måste säga att jag gruvar lite för morgondagen, känner mig inte särskilt pigg idag. Men jag hoppas ingen går och tycker att jag borde vara hemma för det tycker jag själv. Många av oss säger ju om andra att de ska vara hemma när de är sjuka och inte smitta de andra. Men ändå så går dom flesta på jobbet och är sjuk. Även om det är välbetalda personer (jag hör inte till dem) men jag klagar inte, har det bra nu för tiden tycker jag, men vara hemma och förlora en massa pengar har jag inte råd med tyvärr. Man har ju som ensamstående lika mycket att betala, och det är man ensam om att göra. Jag har många gånger häpnat över hur vissa människor tänker i det fallet. Har hört kommentarer från de som lever i parförhållanden : Jaha varför har du inte råd att åka utomlands då?????? Då har jag lust att säga:använd din insida av skallen!!!! så kanske du fattar varför!!!!!.
Slut med gnäll nu, jag ser fram emot våren, värmen och sooooooooooolen härligt!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: