lördag 17 januari 2009

Som blev 270

Satt och kollade på mitt kvitto och såg helt plötsligt att min jumper som jag köpt kostade inte 120 utan halva priset alltså 60 kr bara. Då kom jag på att kanske det var så att brallorna kostade 150 oxå halva priset. Så jag ringde och kollade hur länge det var öppet och om det var som jag trodde.
Så jag skuttade ner en gång till och köpte för 210kr ett par byxor och en jumper så sammanlagt så blev det 270 kr för två jumprar och ett par brallor bra pris tycker jag. Var in och hälsade på Anna-Karin också när jag var ner på stan. Hon ska sticka ett par lovika vantar åt mig, förstörde mina tumvantar i höstas och jag saknar dom. Var på Willys och handlade lite frukt och grönsaker så jag ska klara mig i veckan. Längtar efter min lilla prinsessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=(

Inga kommentarer: