torsdag 25 december 2008

julafton i Nolby

På julafton var Sandra och jag ut och fick till lite snögrottor, inte blev det som min kära fars grottor inte men utan snö är det svårt. Vi hade en lugn och skön kväll med nära och kära. Killarna var mest bänkade vid tevespel men va fanken blir dom glada av det så var det väl hänt då. Pia jag och Sandra kollade på mamma mia på kvällen. Den blir man värkligen glad av och lite snörvlig me. Vi åkte hem ganska tidigt i dag och for till Alnö och fyllde på pellets, så nu klarar det sig nog till Disa och Jonny kommer på lördag. Nu har Pia och jag gjort fruktsallad och så ska vi kolla på stjärnorna på slottet i kväll och käka den. Leffe åkte hem till Nacksta. Jag fick två fina muggar en kaffemugg och en temugg som han målat så fint. Tepåsar fick jag också som Jannike hade sytt. En fliströja fick jag också. Jättebra julklappar hemgjorda och fina. Jag fick en orkide av Pia i dag den är så vacker.



Inga kommentarer: