onsdag 31 december 2008

Nyårsförkylning!!!!!

Vilka fina blommor jag fått, den fina jullöken har jag fått av Berit.
Orkiden fick jag av Pia och den fina buketten av Sandra i måndags, hon kom och hälsade på mig innan hon åkte på jobbet. Hon visste ju att när Pia åkt så har jag en smärre depp=(. Ja nu är det nyårsafton och jag har fått en förkylning, den har varit hela veckan men jag har i alla fall kunnat jobba och funka. Men skönt att vara ledig nu i två dagar och vila sig och äta vitlök i massor. Hela min lägenhet stinker nog vitlök och jag me. Hoppas inte det blir värre för jag ska ju jobba fredag också. Men det blir till att kurera sig ordentligt och hoppas på det bästa. Klev upp kl 0300 i morse och kokade te och åt vitlöksmacka sen läste jag en stund och sen lyckades jag somna om så jag vaknade kvart i nio. Rekord för att vara mig. Nu vill jag önska alla ett Gott Nytt År med mycket kärlek och omtanke för alla. Och en stor kram och puss till min lilla rosa prinsessa!!!!!!! Momma älskar dig!! och till mina kära barn vill jag säga att ni är det bästa som finns och jag älskar er av hela mitt hjärta. Och till mina mågar vill jag säga att jag skulle inte byta er för allt guld i världen kram från svärmora.


Inga kommentarer: