onsdag 24 december 2008

Julefriden har infunnit sig hos oss!!!!!!!!

Nu har Jan-Erik och Pia bänkat sig där de ska sitta i jul. Hämtade Pia på stationen på måndag. Vi var ute hos Sandra på tisdag och drack glögg och åt lite gott. Mikael kom med julklapp åt Sandra. Hon jobbar i natt så nu ligger hon hos oss och sover sen ska vi väcka henne kl 1200 och hämta Leffe sen åker vi till Nolby och firar jul. Leffe ska sova över där också det var roligt. Nicklas är där också så i kväll ska vi spela spel och ha mysigt. Jag har köpt " Mamma mia" så jag ska tvinga Disa att ha en mysig kväll med mig och kolla på den. Det kommer att vara spesiellt att titta på den med henne=).Jag hoppas alla i där uppe i norr har det bra och jag saknar och längtar efter min lilla mysiga familj. Nu vill jag önska er alla en god och glad jul och vi ses snart. Puss puss och kram kram på er allihopa!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Disa Kastebo sa...

God jul till er också! Jag hoppas ni får en riktigt härlig julafton.

Kram från Disa

PS. det blev nog inget när du skrev på min blogg, för jag kan inte hitta någon kommentar