onsdag 9 juli 2008

Middag på Alnö

Ja här ser ni mig, i egen hög person Jag måste testa om jag får till en bild här, och det gick tydligen. Men ingen vidare ordning på detta, men skit samma. Nu är det bara att komma ihåg hur man gjorde. Men som sagt vi var och käkade hos Disa i kväll Robert,Sandra, Alex och jag. Jag bakade en citron paj och tog med mig. Sandra hämtade upp mig sen de varit på Birsta en sväng. Leffe och Disa hade lagat mat tillsammans svamppaj som var jätte god och så två sallader till och grillad kyckling som grillmästaren hade bränt fast ordentligt på sin nya gasolgrill=). Men maten var god och det blev tårta till efterrätt. Efter middagen grävde vi upp lite plantor åt Sandra till hennes trädgård. Leffe hade skruvat ihop Einos spjälsäng så den står klar att använda ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu vill jag att Eino ska komma till oss. Disa har varit så duktig med sin runda mage, orkat åka kors och tvärs över Sverige utan att gnälla. Jonny är en turgubbe som fått tag på en sådan tjej!!!!!=);D Nu tror ni väl att jag är partisk, men det är fattis saaaaaant!!!!!!!!!!!!!
Disa har oxå tur som fått Jonny, om vi nu ska vara rättvis, å de ä vi ju!!!!
Kramar till mina små älsklingar



Leffe med tuppkam
tjärehjärtanes visst ä han väl söööööööööööööt

1 kommentar:

Disa Kastebo sa...

Hej!

Jonny säger att han ska fixa en egen blogg bara för att skriva om din brända citronpaj =)

Krya på dej
Kram Disa