lördag 12 juli 2008

Ut i det vackra vädret!!!!!!!

Hade faktiskt tänkt att ta mig ut i dag!! För att pröva om min ork har kommit
tillbaka. Men tji fick jag, i dag regnar det och är skitväder. Har nog lyckats gå upp en del kilon under min klena period. Har inte orkat lagat mat, så det har blivit för många mackor dessa två veckor, tyvärr!!
Längtar tills jag blir frisk, nu vill jag göra nåt roligt, kanske gå ut och dansa.
Och jag saknar mina promenader nu, min rygg gör det också.
Sandras planer på grillning i kväll, har nog grusats nu.
Men det kommer väl flera tillfällen förhoppningsvis.
Måste ta mig till affären för att inhandla vitlök, ja hela jag, min lägenhet, och mina kläder stinker nog vitlök vid det här laget. Men det funkar kan jag säga, skulle nog inte varit på benen utan den. Leffe och Linnea var hit på torsdag, han kom med en bok till mig så jag kan fördriva tiden med "Isfolket" den första boken "Trollbunden"
Den är så himla bra, man blir nästan lite smått förälskad i Tengel. Men den läste jag i ut på en dag, så nu råder det brist på tidsfördriv igen.
Har tittat på TV så jag känner mig vindögd, brukar inte se så mycket på tv annars.
Hoppas på att kunna leverera roligare inlägg i framtiden.
Puff och klamm på er

Inga kommentarer: