lördag 30 augusti 2008

Fixade och donade.

Klev upp och fikade och sen drog jag igång med städning och strykning av gardiner.
Fick så fina gardiner av Sandra som jag ska sätta upp nu.
Var till Disa och hämtade min mobil som jag glömt, och gosade lite med stumpan en stund. Sen åkte jag hem Sandra kom och vi åkte till Birsta en sväng. Köpte en nattlampa fick två fina runda mattor av Sandra som jag ska lägga i sovrummet också. Köpte en lite rund vit lampa som jag ska ha på min byrå. Tre krukor till mina skott som jag har haft stående så länge i vatten köpte jag också.Så i morgon ska jag åka och köpa lite blomjord så jag kan sätta dom. Sandra bjöd mig på mat i Birsta, och glass vi mumsade och mådde gott. Sen åkte vi hem och jag fixade det sista i sovrummet.
Härligt!!!! nu har jag det jag velat ha.

Inga kommentarer: