lördag 2 augusti 2008

Städning i Långsjön

I dag var det städdag i långsjön, vi krattade diken jag och en boende där som hette Lena.
Vi började kl 0900 och sen var det fika kl 1100 korv och dricka. En ganska kort dag, de slutade vid ett snåret. Glömde min telefon hemma så jag åkte iväg, tittade in hos Sandra på hemvägen och blev bjuden på käk där. Disa kom också så vi åkte en sväng till stugan hon och jag.
Sandra åkte och jobbade. Det var fest i tältet i Långsjön, men jag var inte beredd på det så jag var inte med. Hade inga kläder med eller nåt. De skulle käka surströmming mumms!!!!!!!!

1 kommentar:

Disa Kastebo sa...

Hej mamma! Tack så mycket för att du kom med frukostbröd, frukt och korv till middag. Det var uppskattat...vi har ju haft eko i kylskåpet hela helgen =) Många kramar från Disa