måndag 11 augusti 2008

Åkte till Härnösand



Körde min polare till Härnösand på förmiddagen. Regnade som om himlen var öppen när vi åkte, när jag kom hem efter en timme så var det strålande sol.
Disa kom och vi käkade hos mig innan vi åkte ner till stan.Vi köpte present åt Sandra hon fyller år i morgon. Disa skulle träffa några kompisar vid halv fem. I väntan på att klockan skulle gå så åkte vi till petersvik och solade en stund. Det var så skönt att ligga där, och det luktade hav och blåste så skönt. Vi fick lite främmande som var hungrig också.

1 kommentar:

Cece sa...

hej moster...

AAAaaah are sant. gud va kul, grattis grattis grattis aaaah va roligt, sa det blev en liten havanna precis va sandra ville, och pa hennes fodelsedag och allt, kan man fa en battre present :P kramar och pussa alla fran mej..

haha jag vet att hon gor det, men jag rakade blanda ihop lite , haha opps, men d va ju bra sa hon han se det innan hon for till dej eftersom det va hennes sissta dag for denna vecka..

puss o kram cecilia