fredag 15 augusti 2008

Åkte till sjukhuset

Var till tandläkaren kl 09 00, Pia och jag steppade i väg ner till stan tidigt.
Lullade runt lite innan jag var och lagade min gadd. Efteråt gick vi och fikade och sen blev det lite handlat till lilla Havanna.
Sen åkte vi buss hem och jag gjorde en god fläsk och äppel gryta som jag ska ta med till mina kära som är på sjuk huset. Handlade lite frukt och lite annat gott åt dem och sen när jag gjort grytan åkte vi upp. Jag skulle ta kort av lillan men den för.........de kameran funkar ju inte, blir så jäkla sur, skulle blogga med ett kort av henne. Fick hålla henne en stund innan vi åkte. En glad överasskning var att proverna var bättre nu trombocyterna hade ökat nu efter behandlingen.
Mommas lilla stumpa måste sola också för hon var lite gul.
Men hon är så vacker, så lik sin mormor!!!!!!!!!!!!!!!=)

Inga kommentarer: