onsdag 13 augusti 2008

Sandras födelsedag


Sandra fyllde 24 år i går, så jag åkte ut till henne vid 11 tiden. Sandra ville jag skulle komma ut lite tidigt så då gjorde jag det.
De har köpt en valp, han var så fin och behaglig i sättet.
Blev nästan sugen på en jag med.
Mikael,Leffe och Jannike kom också ut och hälsade på. Linda och barnen kom också och grattade. Jag funderade och funderade över varför aldrig Disa kom så när kl var vid sex tiden så avslöjade Sandra att Disa åkt in på morgonen till BB.
Oj OjOj då blev jag nervös, efter bara en timme så ringde Jonny och berättade att de fått en flicka.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad skönt att det är över, var min första tanke. Jag sov över hos Sandra så vi firade med öl och vin, vi blev lite på lyran. Men man måste väl få fira när man har semester och blir mormor.

Jag är mormor !!!!!!!!!! Jiiiiiihoooooooo!!!!!!!!!!










Inga kommentarer: